Forum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Strona Główna Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
Forum Studentów - UWAGA!!! aktywacja konta następuje w przeciągu 24h, jeśli kogoś konto nie zostało aktywowane prosze o kontakt sylwia.los@interia.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pilne, opłata rekrutacyjna.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Strona Główna -> Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aśka




Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:38, 23 Cze 2008    Temat postu: pilne, opłata rekrutacyjna.

Co w wypadku jeśli wpłaciłam pieniądze, ale nie zostały nadal odnotowane, chciałam zaznaczyć, że mam starą maturę a jest już 23 czerwca, czy można jeszcze coś zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shinyu




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań \m/

PostWysłany: Pon 17:25, 23 Cze 2008    Temat postu:

To się do uczelni zgłoś. Trąbią w regulaminie głośno bo czasami banki rozwalają sprawę, takie przypadki często się zdarzają. Musisz mieć potwierdzenie dokonania przelewu, jeśli robiłaś to przez internet to musisz to wydrukować i możliwe że podbić pieczątką w samym banku (np. w wbk, ale w pko wystarczy tylko wydruk i on już jest autentyczny). Najlepiej im to zanieść i pokazać, jeśli mieszkasz poza to chyba wysłać faksem. Ale jako pierwsze - ZADZWONIĆ! do biura związanego z rekrutacją, na IRKu są podane wszystkie dane, wszystkei numery...

Edit:
Ze strony IRK:
Cytat:
W przypadku, gdy opłata nie zostanie odnotowana w systemie IR do dnia określonego w harmonogramie postępowania rekrutacyjnego jako ostatni dzień na przypisanie opłaty rekrutacyjnej do kierunku/specjalności studiów, kandydat powinien skontaktować się z Komisją Rekrutacyjną lub Działem Nauczania w celu wyjaśnienia sytuacji. Najlepiej jeśli zainteresowany pojawi się osobiście z potwierdzeniem wpłaty. Jeżeli jednak czas rejestracji dobiega końca, a kandydat nie ma możliwości udania się do Działu Nauczania lub Komisji Rekrutacyjnej, powinien poinformować Dział Nauczania telefonicznie o zaistniałej sytuacji. Zarówno Dział Nauczania, jak i Komisje Rekrutacyjne w sytuacjach awaryjnych mają możliwość dokonania tzw. wirtualnej opłaty, dzięki której student będzie miał opłatę na swoim koncie i będzie mógł ja przydzielić do wybranego przez siebie kierunku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shinyu dnia Pon 17:27, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
insane




Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:00, 27 Cze 2008    Temat postu:

łaaa no jak to jest , bo pozbawiac sie kasy nie wiedząc czy sie zdało mature to bez sensu, ale nie wiem czy zdąże to załatwic po dostaniu wyników , tam dostarczyc dowodu wpłaty

jak to jest z poprzedniego roku? wpłacaliście przed po ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shinyu




Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań \m/

PostWysłany: Pią 15:55, 27 Cze 2008    Temat postu:

Przed dostaniem wyników trzeba było się zarejestrować i wybrać kierunki. Ale jeśli chodzi o wpłatę pieniędzy to zdaje mi się że trzeba to było zrobić jakoś niedługo po otrzymaniu wyników. Nie pamiętam dokładnie... Chyba było mało czasu i ja chyba i tak kasę wcześniej wysłałam, ale dopiero jak dostałam wyniki matur to te pieniądze "przypisałam" odpowiednim kierunkom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Strona Główna -> Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin