 |
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Forum Studentów - UWAGA!!! aktywacja konta następuje w przeciągu 24h, jeśli kogoś konto nie zostało aktywowane prosze o kontakt sylwia.los@interia.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tajunka
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:31, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kazał mi przecież obiecać, że przeczytam Kupisiewicza No niestety, sprzedałam go Ananke zanim skusiło mnie spełnienie obietnicy
I jak egzamin z Sowińską? Trudny? O co pytała? Jeszcze mam motywację do nauki i wiarę w to, że mam szansę zdać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sweet88
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 16:56, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | sweet - to moze jakiegos zbiorowego samoboja strzelimy? |
No chyba nic innego nam nie pozostaje... Ja dziś napisałam ostatni egzam z tw właśnie i się cieszę Pytania były łatwe więc nawet mimo tego, że uczyłam się dopiero wieczorem to i tak powinnam zdać ( powinnam bo po egzamie z psychologi rozwojowej już mnie chyba nic nie zdziwi )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kika
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Potato City Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 17:43, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a co z tym egzaminem z psychologii?
sweet, pisalas na 11 czy na 9 - na 9 pytania byly banalne a na 11 hm... no powiedzmy, ze wcale nie byly takie oczywiste
ja sie szykuje na wrzesien
byla koncepcja Brzezinskiej np i z naszej grupy to kogo sie pytalam potem to nikt nie wiedzial i wiara takie bzdury popisala (lacznie ze mna) ze szok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nati87
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 17:51, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kika- dziewczyny nie pisały z nami, bo one maiły z Muszyńską- na 9 w auli u nas na teorii faktycznie były w miarę te pytania (zważywszy,że uczyłam się może z 2 godziny)
1.Zadania rozwojowe i ich znaczenie
2. Od czego zależy siła wpływu modela
3.jakie zasady ma spełniać karanie żeby było skuteczne
Jednym słowem-lanie wody-poza tym pierwszym pytaniem może bo ja nawet dokładnie nie wiedziałam co to są zadania rozwojowe i nie do końca trafiłam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shinyu
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań \m/
|
Wysłany: Pią 19:08, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
U nas były:
1. (Ukochane) różnice miedzy socjalizacja i wychowaniem
2. Ideał wychowawczy - czym jest, oraz koncepcje stanowiące o celach wychowania
3. Wymienić etapy procesu wychowania i krótko opisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sweet88
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:02, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a co z tym egzaminem z psychologii? |
Na tym egzaminie napisałam odpowiedzi na wszystkie pytania, zresztą to było lanie wody więc nie wiem jaką punktację on mógł ustalić...no i ogółem dostałam 3,5 i byłam w szoku...nikt nie był zadowolony z oceny chyba a dwie koleżanki które wyszły zadowolone z siebie że im dobrze poszło nie zdały...mimo że również odpowiedziały na wszystkie pytania...więc nigdy nie można być pewnym, że się coś zaliczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kika
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Potato City Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pią 23:36, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nie strasz mnie
a z kim i jakie pytania byly ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shinyu
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań \m/
|
Wysłany: Pią 23:43, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ej, Aga, przesadziłaś. Zapomniałaś dodać za co były piątki i czwórki
Pytania były na zasadzie "uzasadnij, że...". I było bodajże "uzasadnij, że aktywność własna ma wpływ na rozwój jednostki" (w grupie drugiej - wpływ społeczeństwa), dalej że istnieje związek między rozwojem mowy i rozwojem społecznym dzieciaków w wieku przedszkolnym (w drugiej grupie podobne, ale z rozwojem motorycznym i czymś w wieku poniemowlęcym) no i ostatniego nie pamiętam ale podobne.
Egzamin u prof. Twardowskiego i jeżeli chodzi o jego kryteria oceniania dokonałam pewnej obserwacji:
Osoby które napisały na egzaminie mniej niż dwie strony lub dwie strony dostawały zazwyczaj 3 lub 3+. Kumpele którym udało się spłodzić aż trzy strony wyszły z czwóreczkami, natomiast te osoby które mają piątki to lały wodę na ponad 3 strony. Nie wiem czy jest to regułą, pytałam jakieś 6-7 osób i moja obserwacja się potwierdziła, ale nie wiem na ile stron sweet napisała
Problem w tym że o aktywności własnej wspomniane jest tylko i wyłącznie przy koncepcji czteroczynnikowej Szumana i ja nie mam pojęcia co więcej można o tym napisać, bo to zajmuje jakieś 6 linijek na stronie. A ludzie pisali o tym całe strony.
Najzabawniejsze że profesor powiedział że chce abyśmy dawali konkretne odpowiedzi. Taaa, a później tak to sprawdził. Wielkie dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sweet88
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 0:39, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ale tych 4 i 5 było mało raczej...Ja pamiętam, że dużo napisałam...na pewno na ponad 2 strony i jakoś nie mam 4...choć może po części twoja teoria jest trafna ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tajunka
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 1113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 1:09, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nati87 napisał: | 1.Zadania rozwojowe i ich znaczenie
2. Od czego zależy siła wpływu modela
3.jakie zasady ma spełniać karanie żeby było skuteczne |
Czyli to było u Sowińskiej...
Shinyu napisał: | 1. (Ukochane) różnice miedzy socjalizacja i wychowaniem
2. Ideał wychowawczy - czym jest, oraz koncepcje stanowiące o celach wychowania
3. Wymienić etapy procesu wychowania i krótko opisać | ... a to u kogoś innego?
Kurde, podobno Muszyński to biblia dla Sowińskiej, a on jest najgorszy Chociaż te pytania Nati wydają się takie... no... faktycznie łatwe O tym modelu czytałam dzisiaj u Bronfenbrennera, a karanie omawialiśmy obszernie na ćwiczeniach...
Tym egzaminem straszą nas tak samo jak Cieślikiem, moja grupa jest już spanikowana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kika
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Potato City Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 1:40, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
my nie mamy psycho z Twardowskim my mamy z profesowem "proszę uważać!" - mówi tak zamiast przecinka
pytanka u Sowińskiej z godz 11:
gr A:
- costam wychowania wg Muszyńskiego (chodzilo o te 5 etapow - postawienie celu, stworzenie sytuacji itp)
- nie pamietam
- nie pamietam
gr B (moja):
- costam wychowania wg Brzezińskiej (chyba procesy czy cos?)
- zjawisko personalizacji
- funkcje kar i nagrod
jak sobie przypomne A to napisze
w kazdym razie wiedzialam o co chodzi ale mi sie popierniczylo wszystko i napisalam zle :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nati87
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 10:57, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kika-z Brzezińskiej zapewne cykliczno-fazowa koncepcja rozwoju...Muszyński to faktycznie porażka, ale personalizacja??Fajne chyba nie lubi dziewczyn z niemieckiego skoro was podzieliła na grupy my miałyśmy 1 a ona jeszcze nas naprowadzała, zaglądała niektórym w kartki i mówiła co dopisac A na koniec stwierdziła,że się do niej tak ładnie uśmiechamy i się ładnie ubrałyśmy,że może weźmie to pod uwagę przy ocenie bo nas lubi....Heh-ona jest jakaś nie tego... Na wykłady chodziło po 20-30 osób a ona nas lubi
Co do rozwojówki z Twardowskim-wczoraj rozmawiałam z koleżanką-dostała 4+ a prawie nic nie umiała i myślała,że nie zda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shinyu
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań \m/
|
Wysłany: Sob 12:29, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No Tajunka, my miałyśmy z MUSZYŃSKĄ, prof. Ewą Muszyńską. Nie pisałyśmy gdzieś wcześniej? Można by rzecz - prof. "Yyyyyyy". Pierwszy raz spotkałam się z tak zacinającym się profesorem O_o
Sweet, jakbyś napisała 2,5 strony to byś miała 4 Ja napisałam 2 strony i może tak z 1/4 no i też mam to 3+. A innego uzasadnienia nie widzę, bo jak on to mógł oceniać? Ale dziewczyny chcą iść z reklamacją pojutrze bo dwie nie zdały nie mając pojęcia dlaczego to może się okaże. Jedna kumpela która jeszcze nigdy nie dostała trójki na studiach właśnie po tym egzaminie zaznała tego pierwszy raz i też była załamana - bo napisała wszystko co najważniejsze, i zajęło jej to na styk 2 strony.
No i jest tak jak mówisz Nati, że na pewno nie wiedza decyduje o ocenie z rozwojówki mnie to 3+ zadowoliło, bo też nic nie umiałam a dzień wcześniej pływałam z dziećmi kajakami i w poniedziałek w ogóle ruszać się nie mogłam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kika
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Potato City Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 14:14, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nati - no ja napisalam ta cykliczna rozwoju (taki swiderek) ale to ponoc nie chodzilo o to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ananke
Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob 17:27, 21 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Shinyu napisał: | No Tajunka, my miałyśmy z MUSZYŃSKĄ, prof. Ewą Muszyńską. Nie pisałyśmy gdzieś wcześniej? Można by rzecz - prof. "Yyyyyyy". Pierwszy raz spotkałam się z tak zacinającym się profesorem O_o
|
ROTFL! Popieram całą sobą ;D YYYYyyy różnego rodzaju i gadka o tym, że ona ma chyba jakieś złe fluidy bo ciągle wszystko rozładowuje, a to mikrofon, a to komórkę, ale mikrofon padał u niej naprawdę często
Ale za to egzamin, przynajmniej nam dała prosty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ananke dnia Sob 17:28, 21 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|