Forum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Strona Główna Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
Forum Studentów - UWAGA!!! aktywacja konta następuje w przeciągu 24h, jeśli kogoś konto nie zostało aktywowane prosze o kontakt sylwia.los@interia.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PRACA WROCLAW/WSPARCIE TECHNICZNE (FRANCUSKI LUB ANGIELSKI)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Strona Główna -> Informatyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariola BSL




Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:24, 28 Mar 2011    Temat postu: PRACA WROCLAW/WSPARCIE TECHNICZNE (FRANCUSKI LUB ANGIELSKI)

Witam!
Nazywam sie Mariola Kuleszo. Reprezentuje firme Blackapple Solutions Ltd (BSL). Zajmujemy sie rekrutacja IT konsultantow. Dostepne oferty pracy sa roznorodne: od zaawansowanych roli do pozycji junior.

Ponizej przedstawiam wymagania naszego klienta we WROCLAWIU do roli HELP DESK FRONT JUNIOR FRENCH or ENGLISH SPEAKER.
Idealna mozliwosc dla kogos, kto ma podstawowa znajomosc srodowiska Microsoft i rozpoczyna kariere w IT.

UWAGA! Jesli polecisz osobe, ktora wydaje Ci sie jest idelana do tej roli i jesli ja zatrudnimy, dostaniesz nagrode w wysokosci 120zl!!

Prosze o kontakt [link widoczny dla zalogowanych]

Lokacja:
VOLVO
ul. Mydlana 2
51-502 Wroclaw

Rola: Wsparcie techniczne
Techniczne kompetenecje:
Pomoc dla uzyktownikow koncowych
Znajomosc srodowiska Microsoft
Rozumienie zasad sieci komputerowych Umijetnosci analityczne do rozwiazywania kompleksowych incydentow

Opis roli:
Odbieranie telefonu od uzytkownikow koncowych i rozwiazywanie incydentow.
Rejestrowanie i zapisywanie wszystkich wydarzajacych sie incydentow i zapytan w Case Management Tool.
Zamykanie przypadkow lub wzmaganie przypadkow i kontynuacja z otwartymi przypadkami

Rozwiazywanie problemow technicznych uzywajac umiejetnosci interpersonalnych, komunikacja z innymi czlonkami grupy

Wspolpraca z innymi Pomocnikami Technicznymi i pozostalym personelem, aby osiagac cele firmy

Inne obowiazki zaleznie od delegacji managerow.

Kompetencje Interpersonalne:
Znakomite umiejetnosci obslugi klienta.
Znakomita znajmosc wymaganego jezyka.
Pasja do rozwijania sie i bycia czescia zespolu.

Szacowana liczba godzin pracy 40 godzin/tydzien

wynagrodzenie 3500 PLN BRUTTO / MIESIAC

Spodziewana data rozpoczecia: Od zaraz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu Strona Główna -> Informatyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin